Sprzedaż i Marketing
Co robimy?
- McKinsey & Company jest największym na świecie doradcą w zakresie marketingu i sprzedaży
- W ciągu ostatnich 5 lat wspieraliśmy 18 z 20 topowych marek na świecie
- W ciągu ostatnich 5 lat zrealizowaliśmy na świecie ponad 8 tys. projektów z zakresu marketingu i sprzedaży
- Wspieramy klientów we wszystkich głównych obszarach – od ustalania cen (pricing) po kreowanie marki (branding) aż po marketing cyfrowy
- W zakresie marketingu i sprzedaży naszym klientom doradza ponad 500 partnerów i ekspertów, w tym byli szefowie marketingu i sprzedaży z największych koncernów na świecie
- Nasi eksperci wydali wiele bestsellerów na tematy związane z marketingiem i sprzedażą, m.in. „The Price Advantage”, „Retail Marketing & Branding”, „Sales Growth” oraz „The Future of Marketing: Big Data, Analytics, and Marketing & Sales”
- Dysponujemy unikalnymi narzędziami, między innymi:
- Consumer Decision Journey – pomaga obserwować, w jaki sposób klienci reagują na markę i zidentyfikować kluczowe momenty
- Periscope – zestaw narzędzi analitycznych i operacyjnych służących do zarządzania cenami transakcyjnymi na rynkach b2b, zarządzanie asortymentem, rekomendacjami dla klienta czy promocjami
- OMEX (Online Marketing Excellence) – joint venture z firmą Google; dzięki temu narzędziu łatwo ocenić obecność produktów i marki w internecie
Przykłady projektów realizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przez konsultantów z Polski:
- Program sprzedaży pakietów produktów dla operatora telekomunikacyjnego w oparciu o usługi stacjonarne, komórkowe, szerokopasmowy internet i płatną telewizję
- Program stymulacji sprzedaży dla klientów biznesowych operatora telefonii komórkowej w Europie Środkowej
- Program stymulacji sprzedaży oraz system motywacyjny dla sprzedawców dla dużej instytucji finansowej w Polsce
- Strategia cenowa dla globalnego koncernu spożywczego obecnego w Polsce
- Strategia rozwoju online dla czołowej grupy detalicznej w Polsce
- Strategia zarządzania wartością klienta dla wiodącej firmy energetycznej w Europie Środkowo-Wschodniej
Więcej informacjiWybrane publikacje:
Więcej publikacji