Wydarzenia

Podczas paneli McKinsey w Krynicy dyskutowaliśmy o cyfryzacji

panel-1

Panele McKinsey & Company podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy.

1. Jak cyfryzacja może przyspieszyć rozwój Polski?

Wydarzenie specjalne Forbes i McKinsey & Company

Michał Broniatowski – Redaktor Naczelny, Forbes Polska (Moderator)
Paneliści:
Daniel Boniecki – Senior Partner, McKinsey & Company
Tomasz Czechowicz – Partner Zarządzający, MCI Management
Amir Haramaty – Wiceprezes i Współzałożyciel, Spark Beyond
Zbigniew Jagiełło – Prezes Zarządu, PKO Bank Polski
Adam Sawicki – Prezes Zarządu, T-Mobile Polska
Łukasz Wejchert – Współzałożyciel, Dirlango

Z raportu „Cyfrowa Polska”, który został przygotowany przez McKinsey we współpracy z Forbesem, wynika, że dzięki cyfryzacji Polska może znacząco przyspieszyć rozwój gospodarczy. Jak to zrobić? Kraj nie powinien ograniczać do wspierania start-upów. Jeśli cyfryzacja ma znacząco podnieść produktywność, powinna nastąpić również w tradycyjnych sektorach, takich jak telekomunikacja, energetyka, czy produkcja przemysłowa.

2. Cyfrowi konsumenci. Jak spełnić ich oczekiwania, by osiągnać sukces biznesowy?

Blok programowy McKinsey & Company

Prezentacja wprowadzająca o raporcie „Cyfrowi Polacy – konsumenci w czasach e-rewolucji”
Wojciech Bogdan – Lider Praktyki Dóbr Konsumpcyjnych i Handlu Detalicznego, McKinsey & Company
Wojciech Krok – Partner Lokalny, McKinsey & Company

Panel dyskusyjny

Wiktor Namysł – Partner Zarządzający McKinsey & Company w Polsce (Moderator)
Paneliści:
François Colombié – Prezes Rady Nadzorczej, Auchan Polska i Ukraina
Agnieszka Hryniewicz-Bieniek – Country Director, Google
Cezary Stypułkowski – Prezes Zarządu, mBank S.A.
Jacek Świderski – Prezes Zarządu, Wirtualna Polska S.A.
Grzegorz Wójcik – Dyrektor ds. Korporacyjnych, Grupa Allegro

Dziś w Polsce z internetu korzysta ponad 20 mln osób. By dowiedzieć się, kim są te osoby, McKinsey przeprowadził wśród nich badania i przygotował raport pt. „Cyfrowi Polacy. konsumenci w czasach e-rewolucji”. W czasie debaty zaprezentowaliśmy wyniki oraz płynące z nich wnioski. Zastanawialiśmy się również, jakie są oczekiwania Polaków korzystających z internetu oraz jak je spełnić, by odnieść sukces biznesowy.