Wydarzenia

McKinsey na Data Commercialization Summit

Podczas dziewiątej edycji Data Commercialization Summit – największego w Polsce spotkania przedstawicieli działów CRM, marketingu i sprzedaży – rozmawialiśmy o tym, jak efektywnie budować biznes oparty na danych.

Data Commercialization Summit to forum, w ramach którego eksperci różnych sektorów poszukują rozwiązań z zakresu podnoszenia efektywności działań komercyjnych przy użyciu innowacyjnych technologii i narzędzi IT, specjalistycznej wiedzy oraz zaawansowanej analizy danych.

Podczas panelu Wzrost biznesu opartego na danych zaproszeni goście dyskutowali m.in. o:

  • implementacji data driven thinking w organizacji w Polsce i na świecie,
  • humanistycznym kontekście danych,
  • tym, jak na podstawie danych prognozować to, co zdarzy się jutro,
  • przyszłości czwartej rewolucja.

Wśród uczestników dyskusji znaleźli się:

  • Norbert Biedrzycki, Wiceprezes Digital McKinsey
  • Krzysztof Bulaszewski, Członek Zarządu, IBM Polska
  • Jarosław Chudziak, Wiceprezes Zarządu, Accenture
  • Miłosz Trawczyński, Business Consulting Director, Technology Strategy SAS Institute