Wydarzenia

KONKURS MGI. Do wygrania 100 tys. euro za najlepsze eseje o przyspieszeniu wzrostu w  Europie

Opportunity-for-europe-MGI-essay-prize-2016

McKinsey Global Institute (MGI), ośrodek badawczy McKinsey & Company, ogłasza globalny konkurs na esej o tym, jak skutecznie wprowadzić w życie prowzrostową strategię w Europie. Suma nagród – 100 tys. euro.

W zeszłym roku MGI opublikował szeroko komentowany raport pt. A Window of Opportunity for Europe. Przedstawiono w nim szereg inicjatyw, dzięki wprowadzeniu których europejski PKB mógłby się podwoić.

Celem konkursu jest zebranie najlepszych pomysłów na skuteczne wdrożenie programu reform. Eseje zostaną ocenione przez międzynarodowe jury pod przewodnictwem Pascala Lamy’ego, byłego szefa WTO oraz komisarza UE ds. handlu. Wśród jurorów jest Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku, była partner w McKinsey.

Autor najlepszego eseju otrzyma 60 tys. euro, a autor najlepszego eseju, który nie ukończył 30 lat – 25 tys. euro. Trzecią nagrodę – 15 tys. euro – przyznana jury według swojego uznania.

W konkursie może wziąć udział każdy, kto nie jest związany z McKinsey & Company oraz Jacques Delors Institute. Termin dostarczenia prac upływa 31 lipca 2016 r.

Konkurs objął patronatem honorowym Jean-Claude Juncker, szef Komisji Europejskiej. Nagrody zostaną wręczone 12 października 2016 r. podczas gali w Brukseli w obecności wielu europejskich osobistości oraz liderów biznesu.

Więcej szczegółów