Handel i dobra konsumpcyjne

Handel-FMCG-McKinsey

Co robimy?

  • Współpracujemy z 17 spośród 25 największych firm detalicznych na świecie
  • W ciągu ostatnich 5 lat zrealizowaliśmy ponad 1,6 tys. projektów dla tej branży
  • Naszych klientów wspiera ponad 100 partnerów. To największa grupa ekspertów na tym poziomie na świecie
  • Wspieramy sektor detaliczny oraz FMCG m.in. w zakresie:
    • Transformacji tradycyjnych kanałów sprzedaży i marketingu zaawansowanej analityki danych (BIG DATA) na temat zachowań konsumentów
    • Rozwoju sprzedaży przez internet (podejście wielokanałowe)
    • Cyfrowej transformacji modelu operacyjnego przedsiębiorstwa
    • Strategii, organizacji oraz doskonałości operacyjnej
    • Tworzenia architektury dla marek własnych dużych sieci detalicznych
    • Ratowanie sieci detalicznych przed upadłością poprzez głęboką restrukturyzację
  • Dysponujemy 10 laboratoriami TearDown, które bazując na szczegółowych pomiarach i obserwacjach, umożliwiają dostosowanie produktów do potrzeb klientów oraz redukcję kosztów bez obniżania jakości

Przykłady projektów zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przez konsultantów z Polski:

  • Program optymalizacji asortymentu dla czołowego europejskiego sprzedawcy w formacie convenience
  • Strategia rozwoju online dla czołowej grupy detalicznej w Polsce
  • Strategia dla sprzedawcy artykułów pozaspożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej
  • Głęboki program transformacji operacyjnej zabezpieczający dużego detalistę w regionie przed upadłością
  • Strategia rozwoju marek własnych dużego detalisty w regionie
  • Diagnostyka operacyjna punktów sprzedaży jednej z największych sieci sklepów w Polsce
  • Due diligence dla producenta żywności paczkowanej
Więcej informacji

Wybrane publikacje:

Więcej publikacji

Wojtek Bogdan

Lider Praktyki Dóbr Konsumpcyjnych i Handlu Detalicznego

Wiktor Namysł

Senior Partner

Dawid Rychlik

Partner

Arkadiusz Gęsicki

Partner Lokalny

Tomasz Jurkanis

Partner lokalny